SANTA CLARA in de hoofdrol bij LIDL
YES! We mogen los gaan op kerst. En dus verschijnen er weer een hoop leuke kerstfilmpjes op internet en de buis. De bekendste is natuurlijk van het frisdrank merk met die lekkere rode kleur in zijn logo. Maar ook de loterij die de goede doelen steunt pakt altijd lekker groots uit met de kerst. LIDL doet dit jaar ook een duit in het zakje en komt met een heel opvallende eigentijdse variant van de vele traditionele kerstreclame filmpjes.
In het filmpje wordt gelijk ook even het nieuwe nummer van Emily Roberts #SANTACLARA in de strijd gegooid. Deze powervrouw past natuurlijk niet in een zoetsappig kerstfilmpje. Hoewel het filmpje aanvankelijk die schijn wel wekt, krijgt het al snel een andere wending…..
Als de vrouw des huizes er tijdens het kerstdiner achterkomt dat die enorme kalkoen helemaal niet in de oven past… reken maar dat je dan aan niets anders kunt denken dan die kalkoen. Of als je na een drukke werkdag met armen vol cadeautjes thuis komt en je man is vergeten om samen met de kinderen de boom op te tuigen. Dan vergaat de kerstpret je al snel…..
En waarom gaat eigenlijk alle roem naar de kerstman? 🙂 Daar komt Emily Roberts op de proppen met haar ode aan de vrouw én aan een geweldig kerstfeest dat we gezamenlijk vieren. Iedereen draagt zijn steentje bij om er een spetterend kerstfeest van te maken.
Benieuwd naar het filmpje van de LIDL? Kijk maar snel en ENJOY! your Christmas time.
Deze post is gesponsored door LIDL.